FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. Je možné vrátiť pero zadarmo?

    Vrátenie produktu je bezplatné, iba ak spoločnosť Penshop doručila nesprávny výrobok alebo gravírovanie. Ak je to tak, dostanete bezplatný štítok na vrátenie a náklady budú pripísané. Kontaktujte nás na adrese info@penshopeurope.com.

    Read more
  2. Môžem vrátiť pero s gravírovaním?

    Gravírované perá bohužiaľ neberieme späť, pokiaľ spoločnosť Penshop neurobila chybu pri gravírovaní.

    Read more
  3. Sú perá zabalené v škatuli?

    Všetky luxusné perá sú dodávané v zodpovedajúcom darčekovom balení. Vďaka tomu je darček ešte osobnejší a pero je možné bezpečne uložiť.

    Read more
  4. Kam mám poslať svoje pero na opravu?

    Objednávku môžete vrátiť do 30 dní od prijatia na adresu:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Holandsko

    Read more
  5. Moje plniace pero nefunguje správne. Čo môžem urobiť?

    Ak vaše plniace pero nefunguje, je najlepšie hrot namočiť na noc do šálky vlažnej vody s kvapkou čistiaceho prostriedku. Hrot dôkladne opláchnite a nechajte uschnúť. Potom do plniaceho pera vložte náplň a píšte s ním. Problém by mal byť vyriešený.

    Read more
  6. Chcel by som si objednať niekoľko pier. Môžem poslať samostatný zoznam mien?

    Cez Penshop je samozrejme možné objednať viac ako jedno pero so samostatným zoznamom mien. Pri objednávke prostredníctvom internetového obchodu vyplňte dva gravírovacie riadky „PER MAIL“. Poznámka: Nevkladajte iný text než ''PER MAIL'', inak bude tento text vyrytý na perá. Potom pošlite číslo objednávky a zoznam mien, ktoré chcete gravírovať, e-mailom na info@penshopeurope.com.

    Read more
  7. Môžem si nechať vygravírovať logo a aké sú dodatočné náklady?

    Okrem nákupu pier a plniacich pier v obchode Penshop je možné nechať si na pero vygravírovať aj svoje logo. Náklady na zriadenie gravírovania loga sú 37,50 €. Náklady na gravírovanie za kus sú 1 €. Technickú realizovateľnosť loga je potrebné posúdiť vopred. V prípade ďalších otázok kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom e -mailovej adresy info@penshopeurope.com.

    Read more
  8. Môžem dostať faktúru bez DPH?

    Živnostníci a spoločnosti mimo Holandska môžu dostať faktúru bez DPH, ak máte platné a overiteľné daňové číslo. Vytvorte si účet ako firemný zákazník s číslom svojej spoločnosti na overenie. Ak chcete získať ďalšie informácie o postupoch, kontaktujte zákaznícky servis prostredníctvom webovej stránky.

    Read more